BO.HO green revolution

Een nieuw make-up merk daar wordt ik spontaan blij van. BO.HO is een nieuw merk in België. Ik heb enkele van de producten getest.

BO.HO is een cosmeticamerk gevestigd in Frankrijk. Hun slogan luidt als volgt ‘le green c’est chic!’. BO.HO combineert als het ware schoonheid met een natuurlijk, duurzaam en maatschappelijk verantwoord concept.

De stijl BOHO chic:

  • Tendens van de hippies uit de jaren 60
  • Retour naar het natuurlijke (plantaardige grondstoffen)
  • Sterk ethisch en beantwoord aan vragen van duurzame ontwikkeling
  • Betaalbare prijzen

Dit is de oogschaduw. De kleuren die beschikbaar zijn zien er heel mooi uit. Hij heeft een goede pigmentatie.

Als ik hem aanbreng dan blijft hij zeker een paar uur perfect zitten. Als je last hebt van een allergie dan is deze ook heel goed. Alle ingrediënten zijn helemaal biologisch en natuurlijk.

Kleur OAP 216 – Sofy

Prijs: € 8,50

Ook de blush vindt ik heel erg goed. Het ziet er heel natuurlijk uit en blijft ook goed zitten.

Kleur: 06 Lie de vin

€ 11,70

De nagellak vindt ik super. Het borsteltje in niet te dik. De nagellak blijft wel even zitten maar niet zo lang als gewoonlijk.

Ik vindt BO.HO echt een goed merk. De pigmentatie is perfect. Het voelt zacht aan en bovendien is alles natuurlijk. Daar ben ik sowieso al een fan van.

1 Reactie

Laat een reactie achter

Your email address will not be published.

Je mag deze HTML tags en attributen gebruiken: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Welkom bij The Spotlight ! Je zal hier voornamelijk lifestyle en beauty artikelen vinden. Maak het je gemakkelijk en lees mijn artikeltjes ! Er staan er namelijk al een hele pak op.

VOLG ONS OP
Adverteren